Helgen

Det är söndag och mörkret kryper sig på..  Helgen lider mot sitt slut och man ligger nu på soffan och njuter av de sista timmarna i ledigheten för denna gång.

I fredas var jag bara hemma... kollade lite på tv och bara hade det bra...

Lördagen började med väl behövd sov morgon tror inte jag gick upp försen vid halv tio.. var så skönt att sova ut..
Sen när Thord körde till jobb vid elva gick jag ut i trädgården... det var underbart väder så passade på att vara ute. Fick klippt träd räffsade undan en massa löv och annat skit på gräsmattan.. Efter två timmar där ute blev det en dusch inna jag körde och hämtade svärmor.. vi tog en runda ner till Rebecca som är lilla systern i familjen.. vi skulle kolla in hennes och sambons nya vardags rum... hade blitt jätte fint där...:) 

Efter det blev det en runda till Dalby.. satt någon timme hoss syster yster och kolla tv och snacka skit, självklart blev det lite gurkstavar, chips och dippa till de.. Mannen ville till en kompis i dalby och dricka litt öl och snacka skit så för att jag skulle slippa köra fram o tillbaka terra jag syster yster :) blev dock inte så sent var nog iväg vid halv tolv då han ville hem... :)

Sen idag har jag o min andra hälft haft en super mysig dag... sov morgon sen ett par timmar i trädgården klippte de sista trädna , plocka undan all skit från de.. Sen gick vi en lång runda med jerry på ängen så lille man fick springa av sig ...

Thord fick ett ryck att vi skulle till hornbach (stavning?) så blev en tur in där och middag på burger king... efter det blev det ytterliggare nån timme i trädgården ...  Vi har vatt super flitiga hela dagen och fått mycket gjort.. :) vi är duktiga.. och att det är sol gör inte saken värre direkt=) man blir så mycket gladare av de...

Så efter en dag ute i friska luften ligger nu både hund och man och sover på soffan...

Känner mig dock ledsen efter ett "sammtal" mest jag som pratade så blev inte så mycket klokare av det! Det är inte bara jag som behöver ändra på mig för att det ska bli bättre.. Du kanske oxå behöver ändra dig... Men för att det ska kunna ske förändringar krävs det att man pratar om vad som är fel och vad som ska göras för att det ska bli bättre.. jag är inte synsk jag kan inte läsa tankar om vad du känner och tycker... prata med mig istället!

Har hunnit med att se två filmer oxå en av dom var machete... Helt okej film klart värd att offra lite av sin tid på om man nu har en stund över.. Ganska Köttig...mycke dödande..




Detta var den andra filmen som jag sett ..Oxå värd att se jag gilla den :)




Nu ska jag väl sappa på tv´n lite i min ensamhet eftersom att gubben sover... så här sitter man och glor... hejdå



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0