torsdag

Jaha...  Det är torsdag morgon och man sitter och väntar på att klockan ska bli mer så man kan köra till jobb..

i tisdags var jag mamma, systeryster och Thord på ullared.. hade en riktigt bra dag.. att en och samma affär kan ha så mycket som man inte visste att man behövde:) blev iallafall lite av varje och Thord som fick sitta o vänta dom 2 sista timmarna i bilen för han icke palla mer var mer än nöjd för resan :)

I går var vi hos syster yster för hon fyllade hela 27 år... så det bjöds på middag, i pressent fick hon nya sängkläder som hon själv valde när vi var o handlade så jäkla nimt när dom väljer sina egna födelsedags presenter:)


idag väntar en behandling av ärren sen nästa vecka är det träff hoss dr som ska bedömma om jag ska ha fler..

Ska köra thords bil till jobb så ska han se om han kan fixa lite på min snart dax för en om besiktning..

men nu ska jag släppa in lille man som e ute i trädgården på morgon kiss.. hejdå


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad gjorde du för fynd på Ullared?

2011-03-24 @ 11:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0